.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت با ارزان‌شدن نفت باید قیمت بنزین را هم کاهش دهد
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ارزان شدن قیمت نفت، گفت: دولت همزمان با ارزان شدن نفت باید قیمت بنزین را کاهش دهد لذا دولت باید در این زمینه صادقانه رفتار کند.

به گزارش شمال نیوز:سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  در رابطه با بحث سوخت اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت جهانی نفت ارزان شده است چرا دولت قیمت بنزین را کاهش نداده و ارزان نمی‌کند؟

وی افزود: مصوبه مجلس هم این مسئله را بیان می‌کند. زمانی گرانی نفت، قیمت بنزین ارزان‌تر از این بود که اکنون است. حال می‌بینیم که قیمت نفت ارزان شده و بنزین گران‌تر.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ما از دولت انتظار داریم که در این زمینه صادقانه رفتار و برخورد کند.

هاشمی ادامه داد: کاهش قیمت بنزین می‌تواند در کاهش قیمت هزینه‌های حمل و نقل هم تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال اگر قیمت بنزین برای هواپیما ارزان شود برای سایر وسایل حمل و نقل عمومی نیز ارزان می‌شود. اشکال این کار در کجاست؟

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که در موارد اینچنین صادقانه رفتار شود قطعا در سایر بخش‌ها نیز تاثیر گذار خواهد بود. اگر نفت ارزان می‌شود قطعا باید قیمت بنزین نیز کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران در مجلس در خاتمه تاکید کرد: در زمانی که به ادعای دولت نفت 148 دلار شد قیمت بنزین 400 تومان بود اما اکنون که قیمت نفت به 25 دلار کاهش پیدا کرده متاسفانه قیمت بنزین 1000 تومان رسیده است و این باعث تاسف است. دولت باید در این زمینه تدابیری بیاندیشد.

منبع :فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.